lördag, februari 23, 2013

FÖRÄNDRING MED SMÅ MEDEL





Här följer några före- och efter bilder tagna i sommarstugan, som jag stylade om nyligen inför fotografering och försäljning. Det är inte alltid så mycket som krävs för att få det mer balanserat och harmoniskt. Ofta räcker det med att möblera om lite. 
I denna stugan var det för många möbler, så jag fick ta bort en del. Sen ville jag skapa lite ljusare och fräschare intryck, för att det är ju trots allt en sommarstuga. Med växter och levande ljus skapar man hemtrevlighet och värme.















































































Söta fjärilstavlor, härliga blåvita sängkläder,
mjuk fusk fårpäls och murgröna med kruka från Ikea.




 


Söt blommig överkast och de stora kuddarna,
ljusvas, ljus och dekorationssand och -stenarna
från Ikea.
































































































Den härliga gamla spisen behövde jag inte göra något åt!!:-)
Gamla fina minnen kom på ytan, när jag öppnade 
och stängde luckorna och hörde det bekanta klick ljudet! 
Vi hade nämligen nästan likadan spis
i köket i mitt barndomshem. Mysigt.


































...och sen sist sängarna med de prickiga lakanen, som jag visade häromdagen, från Ikea så klart:-)






Ha en skapande helg!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!