fredag, februari 22, 2013

FÖRSTA GÅNGEN HOS FRISSAN



Hejsan mina läsare!! Hoppas ni mår bra! Här har det varit full rulle de senaste dagarna, mycket jobb, långväga goda vänner på besök, passning av de små prinsarna osv. Precis så som livet ska vara!:-)

Prins nummer två (minsta barnbarnet) var första gången hos frissan idag och det gick såå    fint :-) Han satt så tålmodigt  i mammas trygga famn och betraktade det hela med förundran 
och tycktes faktiskt gilla det hela lite grann:-)







" Detta har jag inte varit med om innan..."


















































































"Jaha, undrar hur länge ska man sitta här då..."  (den här minen kan bara han göra;-)












































                                                                                                        
"Vad gör hon bakom mitt öra då...?"                                                                                                                                                                                         

     




















































































































"Visst blev jag fin?"






"Men halloj! Jag blev också klippt och fin! Och fick en klubba 
för att jag satt så fint i frisörbilen!  
"Tack så mycket snälla, fina och duktiga frisörskan att du gjorde oss så fina!!:-)" 











































Mina söta prinsar!             



                 


1 kommentar:

  1. Niin ihania pikku viikareita <3 Haluttais kyllä tulla sinne taas kyläilemään!

    Terveisin, Elina

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!