tisdag, februari 19, 2013

IKEA IS FANTASTIC!





Hur kunde man klara sig utan mobil kamera förut? Jag brukar kalla den för mitt minne;-)     Det man inte har i huvudet får man ha i iphonen...hehe. Jag slipper att springa en aningen mindre, även om jag halvspringer ändå:-) Idag körde jag mot Ikea igen, som vanligt, är ju stammis där.  En del kanske tror att jag jobbar där när jag springer där titt som tätt i mina snickarbyxor:-) 

Bland annat så behövde jag saker till detta tomma hörn i stugan som jag stylar. Hade en röd tråd i huvudet...rött vitt somrigt fräscht...daidadaidadaidai...










































Sprang först upp på andra våningen på Ikea för att få lite mer inspiration, och simsalabim!
Detta var det första jag mötte! Yes!! Nu fattas det bara matchande matta och blommor och sommaren är här, jihoo!, åtminstone i rummet:-)









































Tack Ingvar Kamprad! Du hjälpte mig idag igen! Nu ska jag iväg och bädda fint!!




Masa' alkheir! (god kväll på arabiska)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!