söndag, februari 24, 2013

Marrakech




Sist när jag var i min drömstad (oktober 2012) bodde jag i Riad Hamdane. Kan verkligen rekommendera denna charmiga oas nära Jamal el Fna.  Riaden ligger inne i de smala grändernas labyrint. Så nära till allting, men inbäddat i självaste lugnet. Du sover skönt och lugnt och får den bästa möjliga servicen till ett humant pris. Du äter din frukost vart du önskar, i ditt fina rum, i salongen eller på den härliga terassen. Själv föredrar jag det sista, så jag kan njuta av den behagliga Marocko luften, som jag tycker väldigt mycket om av nån anledning.  Personalen är otrolig duktig och behjälplig och vill göra allt för att du ska trivas i den vackra Riaden.

   







































Många fina Riad att välja emellan


































Typisk marrakech ingång, maffigt och vackert!






































































Rekommenderar varmt:-)



































Välkommen in i vackra Riad Hamdane!:-)















































































































Terassen på Riad Hamdane











Kanske är Riad Hamdane även din adress nästa gång när du är i Marrakech!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!