tisdag, mars 26, 2013

De finaste påskäggen





Hej igen! Jag är dålig på att påskpynta, även om jag annars är väldigt pysslig av mig . Det blir nog mer pyssel till påsk, när de små prinsarna (barnbarnen) har vuxit till sig lite och kan hålla penseln lite stadigare. Tänk hur mycket roligt man får göra om igen, när man har blivit mormor!

Jag är ju fortfarande pinfärsk på bloggandet och ny i denna spännande värld. Har börjat "kika runt" lite i bloggvärlden och hittar så mycket fint! Det finns så många duktiga människor, som jobbar och har familjer med små barn, och ändå hinner med sitt bloggande, fotande och inspirerande. 
Dessa tre påskbilder lånade jag från en duktig entreprenör,  hennes blogg  - svart vitt och rött-  är värt ett besök, mycket inspirerande! 








































Foto: Svart vitt och rött


































Påskägg på tork - så fyndigt och fiffigt!

















1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg du skapat, jättefina foton taget i spännande vinklar, inbjuder till läsning :) Ja visst är hon duktig bloggerskan du länkar till, där finns massor av inspiration att hämta!! Vackra ägg!

    Tack också för din titt hos mig och dina vänliga ord, de värmde :)

    Stöööörsta kraaaamen aka

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!