tisdag, mars 05, 2013

Energipåfyllaren






Goddagens mina vänner!



Vilken tuuur jag hade, att jag hade mitt minne (iphone:-) med på min energipåfyllarpromenad idag! Så jag kunde ta bilder, för det var verkligen fint ute när jag gick runt sjön som vanligt. Ni som inte har börjat gå än (för det brukar komma med åren), så rekommenderar jag det av hela mitt hjärta. Det gör underverk för kroppen, knoppen och själen!

Själv kastade jag min förkylning i sjön idag, för jag kan ju inte ta med mig den till Marrakech, dit jag åker snart.












Min favoritvy!





























































...då är man tillbaka på andra sidan av sjön igen...







...isen ligger kvar än, även om det luktar vår...



Foto: Liisa































...ser du fåglarna, som landade på isen precis...





TÄNK ATT DETTA KOSTAR INGENTING!!


   
                              






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!