torsdag, mars 21, 2013

Jagad av herr Nord





Morgonpromenad

Imorse ville jag trotsa den elaka herren. Gick ut och promenerade iväg. De första kilometrarna gick bra, men sedan bet sig herr Nord fast i mina lår så hårt, så jag fick springa. Jag hade varit så dum och tagit på mig jeansen, när jag gick ut.  Även om jag vet sedan gammalt, att man ska inte klä sig tight, då hans lag råder ute.


Men nu har jag tagit skydd i värmen. Och hoppas innerligen, att den ilskna herr Nord snart släpper sitt hårda grepp och låter fröken Vår ta hand om våra frysna själar. Det behöver vi nu.










































































Foto: Liisa




























Men oj, så vackert det är! Och så gott med frisk luft! 
Nu ska jag städa mitt hus skinande rent, innan jag sticker och jobbar!






Kom ihåg min bloggvän, TA HAND OM DIG
för att du ska kunna ta hand om andra!



TREVLIG HELG!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!