torsdag, april 04, 2013

FÄRGSHOCK































Detta minst sagt annorlunda vardagsrum, skulle jag nog inte kunna bo i för jämnan...vad tycker du? Jag skulle däremot gärna fira jul  i en sådan här atmosfär. 
Häftigt är det i varje fall, detta rum i Anouska Hempel´s engelska countryhouse. En kombination av traditionell engelskhet och exotisk orientalism med djupa färger. Om detta och andra stora, häftiga, vackra och extra ordinära hem och trädgård kan du läsa vidare om här.
Nu har jag shockat er nog för idag!;-) 


Ha en trevlig torsdag afton, all over the world!











1 kommentar:

  1. Jag kanske inte skulle vilja ha rummet hemma men jag hade gärna besökt rummet för en fika, eller en stund med en bok eller ja bara få infinna sig i ett sådant maffigt rum!!
    Underbara mattor du visar i tidigare inlägg!
    Ha en skön helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!