torsdag, maj 16, 2013

BOTANISKA TRÄDGÅRDEN




























































































































































































































































































































































































































































































Alla bilder i inlägget: Liisa



























































Som sagt så hann jag en liten sväng till Botaniska trädgården i Göteborg igår kväll. Det var riktigt ljuvligt väder, lagom varmt och skönt. Ville ta bilder med min kamera, men batterit tog slut precis när jag kom in till trädgården. Det fick bli Iphone bilder istället.
Denna tiden på vårsommaren brukar trädgården blomma mycket mer, men våren har ju varit seg, så växtligheten har fått avvakta. Men otroligt vackert är det, ett helt underbart ställe att bara komma en stund och flanera och njuta av den vackra och stillsamma miljön och sitta en stund i trädgårds cafét, antingen ensam som jag gjorde idag eller med ett fint sällskap. Alltid lika trevligt!  Ni kommer att se många fler bilder från Botaniska denna sommar, jag lovar!:-)

Det går även att köpa plantor i shopen som finns vid entrén. Tredje bilden i inlägget.

Nu måste jag storma till alla mina jobb och sen hämta skatterna från dagis, då mamman jobbar sent.


                                                                         



VARM KRAM!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!