söndag, maj 12, 2013

COUS COUS


































































Jag tycker fortfarande, att maten som man äter, ska egentligen inte fotograferas och har en väldigt stor respekt för maten...


































































Men denna rätt med de fina färgerna, så som många andra marockanska maträtter, är så vacker, så det blir lite konst över det hela...


































































Och rätten (egentligen fredagsrätt) är min absoluta favoriträtt!







Bilder i inlägget: Liisa









































Men nej, Cous cousen har jag inte lagat själv!  Jag är så lyckligt lottad, att jag har många duktiga kockar i omgivningen:-)   







Ha en fin söndagskväll alla fina!














                                                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!