onsdag, maj 22, 2013

DORSIA







































































































































































































För någon vecka sedan, då jag hade varit första gången i det otroligt charmiga hotell och restaurang DORSIA i Göteborg, så skrev jag lite om det och sa att jag skulle återkomma med fler bilder. Här kommer det nu en rejäl radda. Får t om dela på det, för det är så många bilder. Alla har inte så hög kvalité, men jag vill ändå visa dem.





































Hjärtligt välkommen till en annan epok. 





















Alla bilder i inlägget: Liisa





Fortsättning följer...då ska jag även skriva lite om hotellet.








GONATT ,  DRÖM SÖTT!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!