tisdag, maj 21, 2013

HA EN TREVLIG TISDAG




































God moooornig alla fina! En snabbhälsning i förbifarten... Min sjö för momenten - vindstilla, var helt helt vindstilla tidigare när jag körde förbi. Annars molnigt fuktigt varmt skönt somrigt, njuuuter! 



































































Vattendroppar på prästkragarna i trädgården....

































































Grillen där bakom ska jag flytta på till en annan plats i trädgården direkt när jag hinner. Ska göra en egen fin grillplats. Nästa liten trädgårdsprojekt:-)

































































Mina eldröda morgonfuktiga pelargoner lyser starkt med sin närvaro.






































Här tillsammans med fin trådgårdsläsning...








Alla bilder i inlägget: Liisa






























Och här min underbara, tunna, lätta och skira tunika som jag hittade på Lindex igår! Köpte även  några andra jätte jätte fina klädesplagg. Att man kan bli så glad av några plagg!;-)
Nu måste jag kila iväg!






   Njut av dagen med alla sinnen!
   

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!