fredag, juni 07, 2013

VALLMO I KNOPP

































































Ett litet  inlägg till fick det bli ikväll. Mera knoppar:-)  När jag var hos min dotter idag, så passade jag på att knäppa några bilder i "min" gamla blomsterrabatt. Där växer denna härliga Vallmo med sina underbara knoppar. Hoppas att jag inte missar, när knopparna brister, för det vill jag också fota så klart;-) Röda skira blommor ska det bli av dessa majestätiska knoppar.




































När jag nu tittar på bilden, så kom jag att tänka på de gröna kaktusfrukter, som jag brukar äta massor, när jag är i Marocko:-)




































Denna hästhage kör jag förbi, när jag susar hemåt. Fick en bild på en kissande häst idag;-) 
Yes, mina få läsare... nu måste jag göra lite pappersarbete, innan sängen kallar!





ÖNSKAR ER GOD NATT 
OCH GRÖNA DRÖMMAR!!:-)

                                                                             











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!