tisdag, januari 14, 2014

ifni ska bli grossist







Bild: Liisa

























Jippii! Äntligen!! Det tog några år innan det blev verklighet. Drömmen om att bli grossist för vackra saker. Denna bana börjar med massa fina lädersmycken:-) Vilka är så klart ifrån hantverkets mecka, Marocko. Närmare bestämt ifrån min favvostad Marrakech. Än så länge står jag själv för dekoration av armbanden, så det har blivit många många sena nätter här...


Men nu ska jag hinna blunda lite för imorgon bär det av till Stockholm och Formex -mässan:-) 

Jag återkommer med aktuellt info och bilder på produkter direkt jag hinner. Ha det så bra så länge!



                                                                         KRAM















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!