fredag, februari 15, 2013

Betongplatta, från Marocko of course:-)



God middag mina bloglovers! (skämtar bara) Vet att ni är högst fem än så länge:-)



Här får ni lite snyggt mönster att titta på. Min älsklings betongplatta. Kanske får det bli sådant golv i mitt badrum nån gång i framtiden, eller framför spisen, där jag inte har hunnit fixa färdigt än... Nu nöjer jag mig med att titta på denna charmiga plattan;-)



Marockansk betongplatta






Iphone bilden blev inte så bra, men ni vet vad jag menar iaf....fint.
Plattan funkar utmärkt som en underlägg för grytan!



Senare idag återkommer jag med lite tips hur man kan hålla ordning på smycken...





Ha en underbar fredag!

KOM IHÅG ATT DET ÄR DE SMÅ SAKERNA SOM GÖR LIVET!!







1 kommentar:

  1. Åh min plan är också att ha ett badrumsgolv i marockanskt kakel en dag :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!