torsdag, februari 14, 2013

Huller om buller



Som ni ser så hoppar inläggen lite hur de vill än så länge, lite huller om buller för ett pedant öga;-)
Men så småningom så får jag nog fason på det hela...

MEN NU måste jag iväg och jobba lite med en stylings projekt i en sommarstuga i skogen!
Det blir lite vit och lantlig uppiffning, för att skapa harmoni i annars minst sagt färggrann miljö;-)
(Bild kommer om ägaren tillåter)







































Fick bli stylings prylar från Ikea. (Konst blommor bara för att sommarstugan är kall, inte annars
min grej och stil.) Var på väg att handla i Klädkällaren, men de hade tyvärr stängt redan
i sin gamla adress. De öppnar nämligen nytt alldeles snart, och ännu närmare mig. Kul.
I Stora viken mellan Bohus och Nödinge blir en jätte affär med restaurang och allt.
Kanske början på en ny Ullared, vem vet, stort är det redan nu i alla fall.
Premiär den 27.2.
Väntar med spänning för de har ju alltid haft de finaste tygerna till finaste priser
och massa annat fint för hemmet!!


Men nu, ut och jobba!!, säger min inneboende chef;-)





                      Ha en skön Alla hjärtans dag -kväll mina sköna!!




                                                             


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!