tisdag, april 30, 2013

HAGEL






















































Foto: Liisa


































































Jag återkom väldigt snabbt här;-) Såg dessa bilder på min mobil, som jag måste bara visa... Detta ramlade ner från himlen i Göteborg i söndags. Jag var så full i skratt när dessa stora "hagelbollar" studsade ner i den grönbruna gräsmattan. Dels såg det roligt ut, dels skrattade jag för denna annorlunda vår - kan inget annat göra.  Hageln förvandlades till vatten väldigt snabbt, så som det oftast gör i dessa trakter. Och gräsmattan har absolut den samma nyansen nu efter ett par dagar. Saknar grönskan!!! Men som man säger - den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!