måndag, april 15, 2013

SPIRANDE NATUR OCH VECKA





Hit ut på altanen "flyttar" jag sedan när värmen har anlänt:-)                                                                                        Foto: Liisa     




























































Ny vecka och nya utmaningar!! Med dessa färgglada blommor önskar jag Dig där nånstans en bra start på en ny aprilvecka! Få se vad den har att erbjuda oss - kanske lite värme och spirande natur. Fantastiskt att följa när naturen sakta byter till sommarkostymen - faktiskt till och med mer spännande nu när det har gått så sakta. Även min stora skatt (barnbarn nr 1) följer nu med förväntan, när löven ska spricka i de kala grenarna i de gråa träden. Jag tror att jag redan har hunnit så ett litet litet intresse för naturen i de små underbara liven. Det är mitt mål, ska ni veta, för naturen är en otrolig kraftkälla för oss människor. Du är aldrig ensam om du har talangen att njuta av det gröna och storslagna!!





HA EN UNDERBAR MÅNDAG SÅ SES VI!:-)



           











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!