onsdag, maj 01, 2013

TRAMPSTENAR PÅ GRUS + BUXBOM



































































Här kommer jag med lite mer trädgårdsinspiration... Hittade något, som jag verkligen behövde och som jag hade funderat på, på Plantagen igår - platta trampstenar (Stepstone granit ca 50x40cm á 249 kr), som jag kan ha på mitt "grusplan" bakom huset och vid min blomsterrabatt. 




































































Plattorna är så pass tunga, att de stannar där, var man placerar dem. Det kommer att bli betydligt lättare att ta sig fram, när man får trampa på en slät yta. 










Alla bilder i inlägget: Liisa

























































Buxbom är alltid buxbom - enkel, men så elgant så elegant. Man kan verkligen skapa konst med de evigt gröna skönheter.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!