tisdag, maj 07, 2013

FULL RULLE













Hej, det var länge sen. Jag har inte hunnit vara skribent, men några bilder har jag knäppt. Denna härliga soliga dag har det varit full rulle som oftast.  Lämnade dessa sötisar till dagis på morgonen. Tandborstarna ville de absolut ha med sig i vagnen:-)
















Idag hann jag även hälsa på stora sötisen (sonen min) på hans jobb. När jag sist såg honom hade han sina stora lockar och hästsvansen kvar. Nu var frisyren kort kort, passar jättefint det med!
Sen var det byte av däck och jobb i "storstan", som gällde, för att sedan hämta skatterna från dagis igen, när mamman hade många hus att sälja:-) Idag traskade vi backen upp till mitt hus. Vilken träning måste jag säga, att köra dubbelvagn i uppförsbacke!! 























Väl uppe i backen stannade vi hos bonden för att titta på några gulliga hästar. Alltid lika uppskattad med djur.  Efter en paus med djuren fortsatte vi  promenaden längs den då soliga och skimrande sjön, för att sedan komma vrålhungriga hem.



























Alla bilder i inlägget: Liisa







































































































Då när barnen skulle återvända hem med sin mamma, så hade sjön  bytt till denna underbara kvällskostym, otroligt vackert var det!






Nu önskar jag alla gonatt! 

KRAM!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!