torsdag, juni 06, 2013

DET SMAKAR ÄCKLIGT MED BLOMMOR

































































"Här var det då gott om maskrosor!" 




































"Får sätta mig ner och undersöka lite närmare..."

































































"... smaka lite på skaftet..."
































































"Det smakade inte gott..."





































"Ta du den mormor..."

































































"En till..."
































































"Kan det vara bättre med den delen..."



































"Undrar om man vågar smaka..."






























































"Bara en liten tugga..."































































"Nej, det smakar ännu värre...."
































































"Usch"































































Hur får man bort med den här beska smaken..."

































































"Hm..."


































































"Den här vet jag redan hur den smakar..."

































































"Lite salt och jord...."

































































"Jag måste bara testa den gula blomman med..."























Hjälp, vatten!"




















"Smaka själv, så får du se!"






























































"Mycket roligare att leka med pappersröret. Jag vet hur den smakar, lite torrt och smaklöst."




Dessa och massor med andra bilder tog jag igår när jag spenderade några härliga timmar med de små skatterna på den fina gröna gräsmattan vid radhuset.





Återkommer strax:-)

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!