fredag, juni 07, 2013

I VÄNTANS TID






































Hej på er på fredag!!:-)  Jag skulle absolut inte hinna med fotografering och bloggande. Men som ni vet så har jag nog blivit besatt av fotografering. Det är ju så roligt! Kunde inte motstå att ta några bilder på knoppar på min absoluta älsklingsblomma, PION. Och sedan blev det en bild till, och en till, och ...
















Rhododendronknoppar är så otroligt fina de med.















Som man ser på bilderna, så är det en fin solig fredag idag. Och jag skulle klippa min gräsmatta klart nu först och främst för att sedan ta itu med massor, men det löser sig....:-)







































Några vackra bilder gör ju  att man får extra energi, som jag nu skulle behöva ännu mer energi...;-)






































En del kallar mig för arbetsmyra...

































































...eller flitiga lisa - passande namn för en Liisa.





Alla bilder i inlägget: Liisa



























































Men jag gillar myror i alla fall. De bara jobbar och jobbar:-) 

Ha en jätte jätte fin fredag alla goa! Förresten, jag har bokat en resa till Finland! Jippii!! Nu måste jag rusa!




HEIPPA SÅ LÄNGE!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!