söndag, juni 02, 2013

GOOD MORNING FRÅN TRÄDGÅRDEN
























































































GOOD MOOORNING från trädgården alla fina själar runt om i världen!!! 







































...önskar även snigeln i Rhododendronbusken, där den smaskar i de tjocka stuva bladen;-)




















































































































Idag är det ingen sol, inte än i alla fall, men så skönt så skööönt ändå!  






































Vattnar mina blommor här först för att sedan sticka iväg på min sedvanliga (som jag inte har hunnit på länge) promenad.






































Tänk så ljuvligt att man inte behöver ha tjocka stövlar på sig, utan kan slinka foten i somriga sandaler när man ska ut...
























































Mina marockanska sandaler (som jag har gott om;-)





































Som ni ser så är min gräsmatta väldigt lång på vissa ställen, för min gräsklippare strular lite...








Alla bilder i inlägget: Liisa





























































...och till och med denna rackarn, som jag fick låna av min kära dotter, vill inte samarbeta med mig. Började ryka kraftigt när jag startade den. Livets små bekymmer. Sonen lovade att titta till de envisa gräsklipparna idag och se om han kan få fason på dem;-) 






Återkommer alldeles strax!













   








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!