måndag, augusti 26, 2013

BLOMMOR BLOMMOR BLOMMOR














































































































































Som sagt, här lite mer bilder från Botaniska trädgårdens blomsterprakt i en härlig eftermiddagssol...






























































































Jag tröttat nog ut med mina blombilder snart...:-)






































Fast den här röda piggar upp vem som helst igen med sin kulör ...;-)







































Älskar blommor med kronblad i lager, påminner om min älsklingsblomma - pion.






































Här jobbar en flitig en...




































Och här är jag på väg ut från älskade Botaniska. Få se hur många till visit hinner jag med denna sommar och höst...








Alla bilder i inlägget: Liisa































Tack och hejdå Botaniska, ses nog snart igen!;-)






SÄG DET MED BLOMMOR!
(vi kvinnor älskar det!!)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!