måndag, augusti 26, 2013

BOTANISKA IGEN:)





































Hejsan! Hoppas allt är väl med dig, fina du, som kikar in här på min blogg. Nu har jag igen varit på min favvoställe - Botaniska trädgården. Att man kan njuta så mycket av den miljön och blommorna, som jag gör, även om jag har varit där så många gånger. Brukar passa på och äta på restaurangen där, sätta mig ute i den fina uteserveringen, och bara njuta.  

I lördags hade jag kameran med, så det blev några bilder - på blommor, så klart!:)



























































































Behöver inte säga mycket mer - blommorna talar sitt tydliga och vackra språk.





























































































Den fina paviljongen vill man gärna rikta sin kamera mot, för den är ju så elegant, där den pryder i grönskan.


















































































































Återkommer snart med lite fler bilder från Botaniska. 






CIAO så länge:-)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!