lördag, augusti 24, 2013

HYVÄÄ HUOMENTA MAAILMA








































Sabah al kheir, Good morning, God morgon, Bonjour, Hyvää huomenta alla fina! Hoppas att ni har sovit lika gott som jag - som en stock:-) 

Den tidiga morgonen var väldigt vacker här. Var en sväng vid sjön och det var så fint med dimman som låg över det nästan vindstilla vattnet. 















Ingen hög klass med dessa mobilbilder. Men idag får jag tillbaka min kamera så då blir det andra bullar:-)



































































Vad jag älskar tidiga sommarmorgnar!  För sommar är det än.




































































Månen (i bilden en suddig sådan:) lyser från en klarblå himmel.  Man kan ana att det blir en väldigt fin dag. Det är så bra, för snart ska jag stå på en loppis i Göteborg och sälja några skinn armband och lite annat smått o gott.  























































































































Japp, då ska jag ut och fylla min bil med lite loppisprylar:-)







Önskar er en fin och vacker lördag!
Ta hand om varandra.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!