torsdag, augusti 22, 2013

PINFÄRSK IKEA KATALOG + RYKANDE HETT KAFFE OCH UNDERBAR SOL













... inte alls illa! Människan är då konstig - när nånting börjar ta slut eller är bristvara - då uppskattar man det som mest och det är då  man först förstår att njuta till fullo. Så är det även med sommaren. Nu när man vet att dessa varma sommardagar är snart sluträknade för i år - då vill man suga in varenda värmande solstråle och känna av av varje varma smekande vindpust. Så som jag gjorde för en minut sedan, när jag satt på min altan och bläddrade snabbt igenom Ikea katalogen, som jag hittade i min brevlåda idag. Tänk hur många kikar in i den katalogen i dagarna - undrar hur många det är egentligen, flera miljoner i alla fall... Tack för nöjet, Ingvar Kamprad!:-)















Det som mina ögon fastnade först för, var detta fina badrumsskåpet. Stilen hade passat in i mitt nya vitkaklade badrummet. Men skåpet är för brett. Jag får behålla mitt gamla skåp än så länge, även om handfatet har lite sprickor. (skåpet som jag skulle måla igår men hann ej)















I en sån här varm och solig sensommardag, fastnar man lätt i denna fräcsha, fina och ljusa stil. Men jag vet av erfarenhet, att på vintern vill man gärna ha lite mustigare färger igen. Men snyggt är det i detta rum...
















... med denna fina böljande sänghimmel, som mjukar upp rummet så fint. Snyggelisnyggt and my taste!:-)








Alla bilder i inlägget: Liisa (Iphone)






De här krokarna var inte illa de heller. Rejäla och så snyggt med många i rad. (De skulle ha en given plats i vår sommarstuga faktiskt:)


Ja, nu var det färdigdrömt för stunden!  Ha det så bra alla ni!!






LÅT SOLEN INSPIRERA IDAG!!:)

VARM KRAM















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!