onsdag, augusti 21, 2013

LITEN GRODA I LJUSVASET


































































Dagens skratt:-D  Den här lilla gymnasten hade hoppat i mitt vattenfyllda ljusvas, som jag har ute på trädgårdsbordet. Mobilbilden som jag tog, råkade bli så rolig;-) 







































Här lite fler bilder på den simmande skönheten.






































Jag har gott om dessa små vänner i min trädgård - man är aldrig ensam, då det ständigt krafsar i gräset och buskarna:-) 

























































Alla bilder i inlägget: Liisa (Iphone)







Men nu måste jag ut och rädda den lilla krabaten från vaset. Han kan nog inte ta sig själv därifrån. 
Annars är det full rulle här - städar lite efter byggkillar, som har varit och fixat och grejat i mitt badrum igen. Idag har jag även innertaks målning och målning av badrumsskåp och lister på agendan. Skoj.






Ha en fin mitt i veckan dag!!:-)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!