måndag, augusti 19, 2013

LITE MER STUGA





































Hej på er och den nya soliga dagen!! Vilken underbar dag det har varit, även om det luktar lite höst här i skogen. Och skogen kastar mig många löv nu:-), så altanen måste sopas varje gång jag är på väg in. Ett måste för en pedant;-)

Men här i bilden är jag inte hemma i skogen, utan i stugan långt bort,  i en öppen landskap. Där har nog hösten hunnit till och med ett snäpp längre.  Burkarna på hyllan är äldre än mig, alltså urgamla;-) (men med ungt sinne, hehe)




































































Vi har ett sånt fint ljusinsläpp i stugan. Fönster på alla håll och kanter och inga stora träd som förhindrar ljuset att strömma in.






































Och dessa söta ungar skulle kunna leva på bär! Blåbär är den absoluta favoriten!





































































Från detta lilla, enkla och mysiga kök ser man till min älsklingssjö. Som är som en vacker levande tavla! Ständigt i förändring.







































Saknar denna utsikt nu <3.


































































Den mysigaste spisen.
























































































































Och den absolut mysigaste lillkillen:-)




































































Men nu ska jag rusa... Ska välja blandare och lite annat till mitt badrum, som äntligen börjar ta form.   




Ha en jättefin måndag kväll!
Hauskaa maanantai iltaa!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!