fredag, september 06, 2013

VILKEN UNDERBAR FREDAGS MORGON!






































Det är så härligt med värme! Även om det är september. Varför skulle man inte vilja ha  det såhär? Jag njöt av morgonen i solskenet, sittandes på en sten i trädgården med min kaffekopp och tidning. Och visst jag har kaffe i en tekanna - funkar bra det med:-) Helt underbar morgon, inga måsten, inga hantverkare som kommer kl 7, ingen barnpassning (även om jag älskar de små liven mest av allt <3), och underbar sol och varmt! 

Hörde igår i tv, när väder presentatören sa, att det kommer att bli tufft med värmen!? Jag förstår inte det - jag vill gärna ha varmt hela september ut. Vinter och kallt hinner vi ju ha så det räcker.
































































Det var extra fint att sitta ute idag och njuta av atmosfären, för att jag äntligen skaffade en ny gräsklippare och fick trimmat min mossmatta igår;-) 

































































Den fina marockanska handgjorda lyktan på stentrappan här, blir bara finare och finare när den får en rost patina.







































A wonderful september morning...







Alla bilder i inlägget: Liisa






























... i min tysta trädgård:-) Men nu är jag full av inspiration och skaparlusta. Nu först lite till med gräsklippning och sen fixa med lädersmycken och en sväng till lilla storstaden Göteborg!





Kram



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!