fredag, september 06, 2013

SMOOTHIE




































































Hej igen! Snabbare än beräknat:-)

Jag är ju en sån, som behöver ootrooligt mycket energi! Vet faktiskt inte var kalorierna flyger;-) Men det räcker absolut inte med frukost lunch middag, utan det behövs bränsle där emellan med. Så jag har gjort mina smoothies sen ungdomsåren - har varit modern länge;-) För nu är ju dessa fruktdrinkar väldigt mycket på tapeten. Förr skrattade folk när jag bjöd på mina smoothies. Lingon är min favoritbär nu för tillfället. Köpte faktiskt 20 liter härom dan, så det räcker länge;-)



































































Har mynta här hemma i trädgården, så det är bara att knipsa, dekorera och mumsa de krispiga bladen. Gott och vackert!








































Myntan blommar så fint denna tid.








Alla bilder i inlägget: Liisa



























































Ihanaa perjantaita!

هى إن أندربار فرداج!
Ha en underbar fredag!
Have a nice friday!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!