torsdag, september 12, 2013

DET ÄR DETALJER SOM GÖR DET




































































Här är det detaljer på ett smyckeskåp, som hänger nu i mitt badrum. 
















Små fina krokar i rad...






































































Lite smått och gott vid badrumsfönstret.
















Den här fina tvålflaskan köpte jag igår i Haga Hem i Frölunda torg.







































































Här hemma har det varit städdag idag. Nu när det är rena hörn och skinande ytor, så det är roligt att piffa upp lite med höstkvistar och bär:-)

























































Alla bilder i inlägget: Liisa





































I dessa söta skålar förvarar jag mina små nitar och andra smyckes detaljer. Lätt och plocka fram när jag pysslar med mina läderband.





I love details:-)


KRAM













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!