fredag, september 13, 2013

HÖSTFÄRGER





































Hej höst och alla vackra färger! Naturen bjuder en helt otrolig färgkarta nu! Det är så lyxigt med alla dessa årstider. Hösten är ju så klart min favorit, för då är jag född:-) Undrar ibland om det verkligen hänger ihop, för jag blir så lugn i själen och kroppen på hösten. Eller lite lugnare i alla fall, kanske lite mer normal i andras ögon;-) 


































































Det var här jag knipsade en liten kvist igår.





































Vackert vackert vackert i "min" lilla skog...



































... denna sköna varma höst fredag med sina otroliga 20 grader!!!!






Gör denna vackra fredag den 13 till din bästa fredag!!;-)


EN VARM KRAM


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!