fredag, maj 03, 2013

TRÄDGÅRDSARBETE, KATTER OCH TRASIGA STÖVLAR




































Grannens katt höll mig sällskap idag, när jag sprang fram och tillbaka med ogräs och grenar från tomten och rabatten till min lilla trädgårdstipp vid skogsbrynet. 




































Här var hon beredd att fly, då hon såg en annan katt. På vår lilla väg är det ingen stor trafik, så här kan katterna springa och leka fritt.




































Det var precis lagom jobbarväder idag, soligt men inte så varmt. Varm blir man ändå när man är i farten. 








Alla bilder i inlägget: Liisa











Sprang för ivrigt idag, så stöveln sprack!  De hade nog sett sina dagar - dags att bege sig att skaffa nya. Nu kanske blir det de tjusiga rosa, som jag visade bild på häromdan;-)




GONATT ... ELLER GOD MORGON MINA VÄNNER!
Snart ny dag och nya utmaningar!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!