onsdag, juni 12, 2013

HELLO FROM THE GARDEN




































Hejsan! Idag har jag varit och spenderat mycket pengar - hos tandläkaren!!:-( Det blev betydligt dyrare än vad jag eller läkaren hade räknat med. Men det är bara att gilla läget och jobba lite mer... Kom hem en liten sväng här och fixa lite pappersarbete emellan. (min lilla stig upp till huset här i bilden) Hann njuta lite av solen på utsidan med, så det resulterade i några bilder;-)




































































Som jag har sagt innan så älskar jag lyktor, speciellt de marockanska. Ställde ut ytterligare ett par snyggingar igår:-)






































Fint med det bruna mot skogens grönska.




























































Alla bilder i inlägget: Liisa






























Marguriter slår aldrig fel. Men oj så mycket bin jag har fått! Farligt många surrade över min Rhododendronbuske och över marguriterna idag. Måste kolla lite närmare vart de har sin bo...






HA EN FORTSATT FIN DAG!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!